emmmaolssson

Alla inlägg under december 2013

Av Emma Olsson - 28 december 2013 19:53

Alltså för nån dag sen så hittade jag en hysterisk rolig funktion på whitagram (eller vad det nu heter) man kunde skriva egna memetexter och kreativ som jag är så gjorde jag en massa. Problemet med dessa är bara att endast de som känner mig personligen kommer att tycka att dessa är roliga, men what the hell

(skulle leka Elin, det gick inte)

En bild säger mer än 1000 ord som bekant, hahah (syftar på den sista)

Ja detta var allt jag hade att bjuda på denna lördagskväll, be kind to one another, good night.

Av Emma Olsson - 25 december 2013 16:28

Detta inlägg blir en shoutout kombinerat med en hyllning (okej nej det lät bara konstigt, men så får det vara).

Hursomhelst, efter att ha fått ett par sms om att jag MÅSTE blogga oftare så gör jag nu det. (Alla sms var från denna människa, men aja)

Detta inlägg kommer att handla om personen som skrivit dessa sms:

Som ni ser är detta en badass, cool, swagig människa som har go humor. Hon heter Elin och ser ut såhär:

Bilden är snodd från hennes instagram: diddjac

Även hon har en blogg www.elinjacobssons.devote.se
Om startsidan ser ut såhär så har ni kommit rätt!

Det var väl ungefär det jag ville förmedla i detta inlägg, alltså:
IN OCH LÄS HENNES BLOGG, om ni tycker om min så kommer ni att fullkomligt älska hennes!

Puss hej, roger out

Av Emma Olsson - 24 december 2013 15:23

Väljer att ge snapchat utrymme i detta inlägg:

Av Emma Olsson - 22 december 2013 15:58

Lite så kände jag igår när jag hittade en massa saker för jättebillga pengar (det var inte nå skit, jag hade bara tur för det var rea överallt)
Detta införskaffades;

Tröja: H&M. Halsband: Vero Moda.

En ful närbild på halsbandet

Även detta coola halsband från Vero Moda

Brallor: Vero Moda. Mascara: H&M.

Totalt sparade jag över 1000 spänn, så jag är nöjd, roger out friendsss!

Av Emma Olsson - 21 december 2013 16:37

Kristianstadhäng hela dagen!
För ovanlighetens skull så köpte jag faktiskt en massa kläder och jag sparade mänger av pengar och det var så bra så bra så bra. Jag slänger upp lite bilder på mina fynd imorgon, roger out readurzz

Av Emma Olsson - 15 december 2013 17:47

Det här med att blogga har hamnat lite till sidan nu de senaste veckorna, men det beror på att vi har haft ca 1 miljon prov och inlämningsuppgifter i skolan (you gotta love att gå i nian).

Men hursomhelst det var ju Lucia i fredags och så är det ju lite tradition att man ska gå lucia. Denna gången skiljde sig dock från de andra, i år var det nämligen jag som hade äran att bära den obekväma kronan, stå längst fram och svettas som en gris samt vara skitnervös inför att läsa sin lilla vers. Men det hela gick faktiskt bra och jag varken svimmade eller satte eld på någon, då anser jag att man har lyckats!

Här ser ni mig och min kära vän Linnea som så snällt ställde upp på instagram/facebook/bloggbild

På kvällen sen så hade jag och Olsson pizzadejt med Felix och sen så spelade vi cod (jag är ganska bra på det faktiskt, bara jag får en chans att träna lite innan) och GTA 5. Sara och jag körde bara runt med bilarna och lekte, försökte sladda med dem och var hyfsat lagliga.

Roger out kompisar <333

Av Emma Olsson - 7 december 2013 16:16

Okej nej, det funkade självklart inte med bilden, men här är länk iallafall

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=545854388838595&set=a.102116776545694.4363.100002421158800&type=1&theater 

Av Emma Olsson - 7 december 2013 16:01

Hallåe, efter ett stömavbrott är jag nu tillbaka på min lilla blogg. Det var ett tag sen sist, vad har jag sysslat med? Svaret är: Haft träningsvärk, pluggat som ett djur (vi har 5-6 inlämningsgrejer till nästa vecka), kollat film med Sara, snackat skype, druckit cola, lyssnat på musik och pluggat lite till.


Just nu sitter jag hemma hos Brikkan och har hållt på att skriva på vårt lilla kära miljöarbete, det är typ vårt barn, och vi har gjort en egen fin framsida till det hela. (Ping på rubriken nu, vi håller på att skriva om reningsverk och dess uppgifter=att rensa  ut bajs från vattnet. Rubriken vart en liten ordvits alltså) SKITBRA!


Tomorrow är det dags för ännu en elitvolleybollmatch i Örkeljunga och det skall bli världigt trevligt, HVK ska invadera läktaren och heja på ÖVK, laget med de snygga killarna.


Det ska komma med en bild här också nånstans om jag har gjort rätt, men hoppas inte för mycket!

Det är hursomhelst en av bilderna som togs på den fabulösa photoshooten för nån vecka sedan!


Roger out dear readuurzz



Presentation

Jag heter Emma Olsson och bor ute i de skånska skogarna. Jag är 15 år oh älskar att umgås med mina kompisar, träna och köra moppe. Jag bloggar om lite allt möjligt, så du får kolla bloggen lite då och då så att du inte missar något kul :)

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards