emmmaolssson

Alla inlägg under februari 2014

Av Emma Olsson - 12 februari 2014 09:58

Yålå swag hej

Jag har inte orkat/hunnit/brytt mig om att blogga på den senaste tiden. Jag har haft fullt upp med annat (läs: har inte gjort något vettigt alls, förutom varit en sväng på F17)

Hursomhelst, poängen med detta inlägg är att säga att jag äntligen har fyllt 16 bast och får övningsköra.

Här ser ni tårtan som gästerna på mitt kalas fick avnjuta. Det var nästan så att man inte ville äta upp den för att den var så vacker. Ja, jag sa precis att en tårta var vacker.

Här ser ni oxå min största kärlek. Han heter Waxen och har turbo. Han är det absolut vackraste jag vet och har ett kasst ljudsystem som jag ska hotta upp.

Sen så fick jag även en massa dumle. Och då menar jag verkligen en MASSA. Jag krängde typ hälften sen så mådde jag inte så bra.

Det var allt från mig just nu, auf wieder schnitzel (det betyder hejdå på Bengans språk)

Presentation

Jag heter Emma Olsson och bor ute i de skånska skogarna. Jag är 15 år oh älskar att umgås med mina kompisar, träna och köra moppe. Jag bloggar om lite allt möjligt, så du får kolla bloggen lite då och då så att du inte missar något kul :)

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards