emmmaolssson

Alla inlägg den 3 november 2013

Av Emma Olsson - 3 november 2013 15:39

Hej hopp gott folk, jag har inte skrivit här på ett tag, jag vet. Men anledningen är att jag har befunnit mig på ett volleybollläger (kolla vad kul det ser ut med så många l efter varandra hahah) från torsdag - lördag och ungefär typ direkt efter lägret så var det moppe/epa/atraktorträff i Hässleholm, så jag, Tilda och Victoria begav oss dit och det var väldigt roligt, men dock var det sketa kallt (tur att det fanns folk med vett i skallen som inte körde moppe som hade en atraktor man kunde värma sig i).
Vi stod på maxisparkering i typ 3 timmar och väntade på folk innan vi körde en runda i stan och sen körde vi till donken och åt. Nästa gång ska jag ta moppebilen, så man slipper frysa!

(Tog inte några bilder, så ni får nöja er med denna snapchatbild)

Presentation

Jag heter Emma Olsson och bor ute i de skånska skogarna. Jag är 15 år oh älskar att umgås med mina kompisar, träna och köra moppe. Jag bloggar om lite allt möjligt, så du får kolla bloggen lite då och då så att du inte missar något kul :)

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards