emmmaolssson

Direktlänk till inlägg 18 november 2013

and ooooohhh, I'm alive, i'm alive!

Av Emma Olsson - 18 november 2013 20:37

Hello my lovley blogg.
(Min rubrik skulle vara en bit av #thatPOWER men sen insåg jag att jag inte kan texten...)

Aja hursomheeeest, hur har min senaste vecka varit då?
Joråå, ganska proppfull med en massa prov (anledning #1 till att jag inte har bloggar) fast de gick bra, jag klarade dem och jag jobbar mot mitt mål med 290 poäng innan jul.

Sen så just den här helgen har jag haft fullt upp exakt hela tiden, i fredags var jag och syster uppe hela natten och kollade på film och åt nattamaud som bestod av salamimackor, cola och oboy! Riktigt kvalitetstid där alltså!
Efter fyra timmars sömn den natten så var det bara till att hoppa upp och hjälpa pappa ute i garaget i några timmar innan hela familjen begav sig till Ikea (älskar deras mat)

Sen på kvällen så blev det att åka till balders lite spontant tillsammans med Victoria och det var hur trevligt som helst! (förövrigt spelade Norlie och KKV och det var fullt med folk på stället och det var vääääldigt varmt!)
Bild från det har ni här:

Sen söndagen håller jag hemlig, så ja, det är vad min helg har bestått av i stort. Nästa helg är det F17 som gäller och jag är taggad!

Roger out dear readurzzz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Olsson - 25 mars 2014 11:56


Nu så har jag bestämt mig för att sluta blogga här, jag ska gå över till devote, mest för att det blir en mycket coolare bloggadress hahah. Så kära läsare, min nya blogg hittar du på www.emmmaolssson.devote.se Så roger out för sista gången (det...

Av Emma Olsson - 10 mars 2014 18:29

Okej jag skäms, fo real. Jag har inte varit här inne på typ cirka ungefär 2 månader (okej egentligen har jag ingen aning om hur längesen det var jag skrev ett inlägg, så ni kan ju själva förstå hur längesen det var) Därför tänkte jag nu göra en sn...

Av Emma Olsson - 12 februari 2014 09:58

Yålå swag hej Jag har inte orkat/hunnit/brytt mig om att blogga på den senaste tiden. Jag har haft fullt upp med annat (läs: har inte gjort något vettigt alls, förutom varit en sväng på F17) Hursomhelst, poängen med detta inlägg är att säga att...

Av Emma Olsson - 24 januari 2014 22:03

Jo alltså nu är det ju som såhär att det har hänt en massa kuliga grejer sen jag bloggade sist. Bland annat: 1. Jag har ätit mitt livs första lyckokaka. I den stod det: Du är praktisk och står med bägge fötterna på jorden. Tycker att det stämmer p...

Av Emma Olsson - 10 januari 2014 12:32


En gång fick jag alla dessa sms på en och samma dag: Det fick mig att börja tänka på hur fult uttrycket "ut och glida" låter. I dessa sammanhangen så handlar det om att folk är ute och glider med antingen bil eller moppe. Jag tänker på något helt an...

Presentation

Jag heter Emma Olsson och bor ute i de skånska skogarna. Jag är 15 år oh älskar att umgås med mina kompisar, träna och köra moppe. Jag bloggar om lite allt möjligt, så du får kolla bloggen lite då och då så att du inte missar något kul :)

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards